Gość
..::Alexia "Lexi" Branson::..
Informacje biograficzne
Data urodzenia: 1659r.
Gatunek: Wampir
„Za każdym razem jak stąd wychodzę jestem cholernie pewna, że nie marnuję czasu na Ciebie.”
..::Historia postaci::..
Lexi urodziła się w 1659r. Braci Salvatorów znała ponad wiek. Przemiana Lexi zaszła tak około lat 80. XVII wieku. Alexia przyjechała do Mystic Falls do Stefana Salvatore, na jego 162 urodziny. Wtedy też zabił ją Damon żeby udowodnić mieszkańcom że wampirów już nie ma w tym mieście. Przez jakiś czas Lexi powracała jako duch, aż w końcu poprosiła jakąś wiedźmę, żeby przywróciła ją do życia. Wiedźma zrobiła to o co ją Lexi poprosiła. Dziewczyna po tym powróciła do Mystic Falls.
Stefan: "Jesteś martwa!"
Lexi: "Jasne, praktycznie tak jak ty."
Stefan: "Więc jak do diabła mogę Cię widzieć?"
..::Wygląd zewnętrzny::..
Lexi jest ładną kobietą. Ma długie blond włosy. W XIX wieku były kręcone, w 1942 roku faliste tak samo jak w 1977 roku, a w XXI wieku były proste. Lexi jest dość wysoka.
..::Osobowość::..
Lexi jest niezwykle dobrą i wierną przyjaciółką. Przez lata pomagała Stefanowi w walce z nałogiem. Odwiedzała go w każde urodziny. Przedstawiona jest jako niezwykle zabawna, rozrywkowa, sympatyczna i pomocna postać. Ceniła ludzkie życie, karmiła się krwią z woreczków
..::Zdolności::..
> Nieśmiertelność - wampiry nie mogą się zestarzeć. Po przemianie są odporne na wszystkie choroby, wirusy i zakażenia. Jedyną infekcją, która może zabić wampira jest ugryzienie wilkołaka.
> Szybka regeneracja - złamania oraz rany na ciele wampira goją się bardzo szybko.
> Szybkość - wampiry mogą przemieszać się z niezwykłą dla ludzkiego oka szybkością.
> Siła - wampiry są znacznie silniejsze od ludzi, a ich siła rośnie z czasem. Nawet wampiry, które są w okresie przejściowym mogą wyrzucić dorosłego człowieka przez pokój z dużą prędkością i siłą.
> Zmysły - mogą usłyszeć szeptane rozmowy, nawet w oddalonych budynkach, wyczuwają zapach krwi i rozkładających się ciał.
> Wampiry widzą w całkowitej ciemności.
> Kontrola emocji - nadprzyrodzona zdolność do kontrolowania i manipulowania własnymi emocjami własnymi oraz innych.
> Kontrola snów - mogą manipulować snami i podświadomością. Mogą obdarzać koszmarami lub świadomymi snami.
> Perswazja - wampiry mogą sterować umysłami oraz zmieniać/usuwać wspomnienia.
..::Słabości::..
> Dekapitacja - oderwanie lub obcięcie głowy wampira spowoduje natychmiastową śmierć.
> Ogień lub światło słoneczne - wystawienie wampira do ognia lub na słońce spowoduje trwałą jego śmierć.
> Werbena - po spożyciu werbeny przez wampira powoduje poważne osłabienie i gorączkę. Ponadto, jeżeli skóra wampira będzie narażona na kontakt z werbeną to skóra zacznie się spalać.
> Drewno - jeżeli wampir zostanie zraniony kawałkiem drewna, to spowoduje to osłabienie organizmu. Jeżeli drewniany kołek przebije serce wampira to spowoduje natychmiastową śmierć.
> Urządzenie Gilberta - jest to urządzenie, które powoduje ból u wampira.
> Wyrwanie serca - wyrwanie serca spowoduje trwałą śmierć.
> Ugryzienie wilkołaka - na początku daje objawy choroby, następnie organizm szybko się osłabia, a ostatecznie wampir umiera.
> Czary - czarownice znają czary, które powodują eksplodowanie naczyń krwionośnych wampira.
> Zaproszenie - jeżeli wampir nie zostanie zaproszony do danego mieszkania, to nie może do niego wejść.
> Złamanie karku - choć nie jest to śmiertelne, złamanie karku wampira uczyni go nieprzytomnym na kilka godzin.
> Linia rodu wampira - wampiry, które zostały przemienione przez Pierwotnych mogą zginąć, jeśli dany Pierwotny zostanie zniszczony przez kołek z białego dębu.
> Klątwa łowcy - jeżeli wampir zabije jednego z łowców to zaczyna mieć uciążliwe halucynacje, aż do momentu, kiedy popełni samobójstwo. Można złamać klątwę.
Ostatnio edytowany przez Lexi Branson (14-11-13 11:45:11)